Bad och bus!

2012-07-11 | 19:36:12 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Ikväll är vi för omväxlings skull hemma i rimlig tid. Vi har varit hos Anneli och Alice på eftermiddagen, 3-åringen fick en försenad present och barnen badade. Sen åkte vi förbi Josse och Martin igen och åt vår medköpta kvällsmat:) Emilia blev så arg när vi skulle åka hem, men väl hemma tror jag hon kände hur skönt det vara att krypa ner i sin säng. Mysungen sover, Christian är iväg och jag skulle behöva göra en himla massa som jag blundar för just nu. Tänkte ta morgondagen till att göra ordning på det sista. Det finns i och för sig aldrig nått sista, för lagom till man är klar så är hemmet upp-och-ner-vänt igen. Innan jag kryper upp i soffan och tittar på nån serie bjuder jag på några bilder från dagen.
 
Skönt med egen pool! Men kanske bra att vi inte har nån, Emilia får ju aldrig nog;)
 
Bus hos Theo hann vi också med!
 
 
Imorgon bitti ska jag till läkaren förresten, jag har läkarskräck från helvetet så det känns inget kul alls. Hoppas jag kan få nått konkret svar på vad det är för fel på min kropp som inte vill samarbeta. Trots att jag inte har några jätteförhoppningar om att de kommer hitta "nått" (vilket i och för sig kan vara bra för jag vill inte att de hittar nått dåligt...) så tror jag att jag är mer villig att kämpa den här gången för att faktiskt få hjälp. Tidigare har jag mått så pass dåligt att jag inte orkar stå på mig och faktiskt krävt grundligare undersökningar utan köpt läget...