Tittar in här mellan tuggorna!

2012-01-22 | 20:19:51 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer

Vi äter sen kvällsmat (igen!) och ska strax se nån film tror jag.

 

Idag har vi verkligen tagit dagen som den kommit, riktig söndagskänsla över det hela. Och så skönt! Vi hann med ett besök av mamma och pappa på förmiddagen, vi fikade och Emilia blev av med sin mormor- och morfar-abstinens för ett tag. Vi tog oss ut efter snöstormen eftersom vi behövde handla hem lite matvaror och efteråt stannade vi ute länge för att leka i snön. Emilia var nog i himlen, hon gjorde snöbollar och ålade sig i snön men när hon började stoppa snö i munnen fick jag nog. Vi hann se en halv film medan hon sov, kan verkligen rekommendera In Time som hade både bra budskap och var spännande.

 

Nu ikväll har vi myst och lagat mat. Tvättmaskinen har gått på högvarv så jag har lite att göra sen... Men först ska jag äta min mat och slappa.

 

Vi har haft en jättemysig dag och jag hoppas vi samlat lite kraft inför nya veckan.