Snart slut på ledigheten...

2012-01-03 | 09:39:21 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Godmorgon tisdag!

 

Imorgon är det dags för mig att jobba igen. Delade känslor, skönt med vardag på riktigt samtidigt som det har varit så skönt att vara stressfri under ledigheten. Emilia har ledigt hela den här veckan också så för henne börjar verkligheten inte förrän på måndag. Idag njuter vi och tar det lugnt till en början, sedan går vi ut och leker i nån park.

 

Jag har beställt en ny almanacka precis. Har helt glömt det tidigare men nu blev jag påmind eftersom min tagit slut. Det är ett måste för att få ihop saker och ting och jag som glömmer allt fem min efter att jag hört det MÅSTE skriva upp allt =) Personligalmanacka.se har fungerat bra för mig i flera år så jag fortsätter med den. Gillar att man kan få det personliga utseendet på den. Hoppas den kommer snart för nu behövs den verkligen.