Mys med Emilia igen <3

2012-01-07 | 17:42:25 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Hemma igen i lugnet med familjen. Emilia är för trött för sitt eget bästa, men blir smått hysterisk när ordet sova kommer på fråga. Inatt har hon minsann tjatat sig till att få sova mellan mormor och morfar. Hmm vart ska det här sluta? Det är allt som oftast svårnattat så det blir en spännande upplevelse när dagis drar igång igen på måndag.

Jag känner mig också som en zombie efter alldeles för få timmar sömn men tar igen det inatt hoppas jag. C ska på 90-talsfest så vi har försökt komma i mood med massa grym 90-talsmusik. Och herregud vilka minnen man har från alla högstadiediscon man varit på i sina dar! Jag stannar dock hemma, dels för att vi inte vill ha barnvakt igen och för att jag behöver vilan! Tidig kväll är mitt mål för imorgon ska jag jobba igen.