Lunchdags!

2012-01-07 | 12:54:48 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Här är det lunch just nu och jag räknar ner timmarna. Inget jag gör i normala fall men pressar mig till max just nu för att orka med hela jobbpasset. Längtar efter min lilla skatt därhemma som jag tror saknat mig lite. Hon har varit hos sin mormor och morfar sen igår och jag längtar i alla fall efter henne <3

Igår kantades dagen av massa fix hemma. Sovrummet fick äntligen ordning på sig och känns inte lika "kontorigt". Dock skulle jag behöva göra en inventering/rensning i mina garderober innan det känns helt bra. Det får bli en annan dag när tiden finns. Vi såg även ett par filmer och jag var visst på riktigt gråthumör med tanke på filmerna jag valde. "En dag" och "Son of No One". Bra båda två men den första var så otroligt fin även om jag ville gråta ögonen ur mig. Så där har ni filmtips för lata stunder!