Lediga fredag!

2012-01-06 | 08:56:09 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Igår började vi se en film som jag vet att jag sett förut för jag känner igen den så väl, men kan inte minnas hur det slutar så fortsatte ändå. Vi somnade båda två i soffan och vaknade mitt i natten...haha! Den kanske inte var så bra? Eller så var vi bara väldigt trötta =)

 

Vi njuter av ledig dag i dag för sen väntar en jobbhelg för mig. Det brukar ju gå av bara farten när man väl är igång men sen blir det en lång vecka därefter, jag kommer jobba heltid också ett par veckor så det kommer kännas. Framför allt får jag dåligt samvete att Emilia ska gå jättelånga dagar på dagis. Men det får gå!

 

C fick sovmorgon här men kommer nog upp snart. Vi ska nog träffa mamma och pappa idag, annars är dagen fri från planer.