Fredagsmys!

2012-01-20 | 18:36:11 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag försöker fortfarande tina upp min förfrysta kropp sen vi var ute. Alltså det är svinkallt ute nu och med en envis dotter som ville gå hem själv så tog det sin tid. Vi passade på att handla mat till kvällen också. Tacos blir det för att det är enkelt och jäkligt gott:)

Tur jag har en liten kamin bredvid mig när filten inte värmer tillräckligt. Emilia är lycklig och äter vindruvor och russin och tycker det är underbart med helg och då får man ju äta (nästan) vad man vill! Hennes mage har varit lite jobbig, stenhård och gjort ajaj i ett par dagar så nu får hon äta extra av sånt som "löser upp" (ber om ursäkt till ev känsliga läsare, haha).

När C kommer ur duschen får han ta över här så jag kan fixa maten. Önskar er en fortsatt trevlig kväll!