Nu tar vi helg mina vänner!

2012-02-24 | 17:28:20 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

Får väl börja med att gratulera Victoria och Daniel till lilla Estelle Silvia Ewa Mary, tyckte namnet var jättefint faktiskt och lite utanför boxen. Alla barn är ett under men detta lilla pyre har ju ett speciellt uppdrag i livet och har än så länge inte en aning om vad som väntar:)

 

Det är otroligt skönt med fredageftermiddag tycker jag och extra skönt att få sätta sig ner och andas ut. Efter jobbet yrade jag iväg på stan för att fixa ett par snabba ärenden, mötte upp C och vi gick tillsammans och hämtade hem skatten. Vi tog vår dagliga tur till affären också och Emilia körde rally med kundvagnen och tyckte allt var toppen, tills hon trillade på vägen hem och vurpade baklänges och slog i lilla huvudet. Inget allvarligt men gråt och tårar höll hon inte inne med stackarn, tror hon blev rädd när hon helt plötsligt låg på rygg på asfalten lilla hjärtat.

 

Vi tog en tidig middag så vi skulle hinna sitta ner och äta tillsammans allihop. Vi tryckte varsin revbensspjällrad och jag är mätt men C har visst tänkt att vi ska äta mat en gång till sen ikväll. Och nu har vi som sagt landat efter en dusch och myser till en Nalle Puh-film. Emilia sjunger "Följ med i fantasin..." och är så gullig när hon försöker hänga med i musiken. När Emilia sover sen ska vi bara ta en lugn kväll och njuta av att vi har en hel helg framför oss. Vi har lite att göra i helgen men det är BARA roliga saker så jag älskar tanken på att för göra de tillsammans med familjen.

 

Tänk att det gått en hel vecka sen du kom hit. Vi saknar dig varje dag finaste Kajsa <3