Utelek.

2012-02-28 | 18:31:30 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Efter ett uträttat ärende på eftermiddagen gick jag hem och hämtade Emilia och Christian så vi kunde ta en promenad och en lekstund i parken. Solen lyste och riktigt värmde trots att det blev sen eftermiddag innan vi var hemma igen. Det blev en smoothie-kvällsmat för Emilia och det gillade hon, hon såg ut som ett litet blåbär hela hon när det var färdigdrucket:) Nu är det nattning som gäller och sen kör vi slapparkväll tror jag, vill gärna se Top Model ikväll trots att min favorit åkte ut förra veckan...

 

Imorgon kör jag jobb igen medan Christian tar ut pappadagar resten av veckan och ska vara hemma och roa skruttungen, mysigt för dem! Jag har tänk att försöka ta mig till gymmet en dag snart också, kanske är det imorgon som nya livet börjar? (Jag tvivlar, men tanken gör mig glad). Nått annat som gör mig väldigt glad är dessa små saker i vardagen som kan pigga upp, fick tex ett grattis-på-namnsdagen-sms av min bror idag och jag hade tom glömt att det var Maria idag, så grattis till alla Marior därute!

 

Finaste lilla hjärtat som blir så glad av att få vara ute och röra på sig. Skönt efter många sjukdagar!