Sockersug och myskväll!

2012-02-16 | 19:28:36 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Här strecktittar vi på Cougar Town, verkligen vår humor, så himla underbart. Emilia somnade i min famn för nån timme sen och sover nu i vår stora säng som en liten prinsessa. Vet inte om hon fortfarande känner av gårdagen men vi får se hur allt känns imorgon.

Jag har haft ett enormt kolhydratsug idag, bara önskar att min kropp klarade av att jag tryckte i mig massa gott bröd och smågodis i mängder. Men jag står emot, det är ta mig fan inte lätt ska ni veta. Än har inte sötsuget släppt taget om mig och det är jobbigt men det här behöver jag. Känns skönt med lite karaktär för en gångs skull... Körde ett "nytt" benpass hemma i förrgår och träningsvärken är fortfarande fruktansvärd, det satt verkligen där det skulle. Det kommer jag fortsätta med för äntligen känner jag mig motiverad nog att fortsätta och faktiskt kanske lyckas vara i ok form till sommaren.