Promenader och jobb!

2012-02-27 | 21:05:01 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
En snabb update här medan jag har rast. Emilia fortsätter hosta och snora men runt lunchtid bäddade jag ner henne i vagnen och gick ut och gick och gick tills hon sov gott. Då svängde jag in på stan en sväng eftersom mamma var på klädshopping och sen gick vi lite till innan vi vände hemåt. Emilia gillar stan och skulle nog kunna gå i affärer hur länge som helst, när vi går ut ur en affär gapar hon "nej mamma, gå på stan mera!". Vi gick hem och lagade sen lunch och väckte pappan som legat sjuk i feber hela dagen, stackarn. Jag och Emilia har roat oss bäst vi kunnat medan pappan vilat lite till men det är fan i mig inte lätt att sysselsätta en sprallig 2,5-åring ska jag be att få tala om. Allt är kul i två minuter sen på nästa grej, och mest av allt vill hon ju till dagis, det blir en hemmadag till och sen hoppas vi på onsdag!

Hoppas på en underbart solig dag imorgon så kanske vi kan vara ute en hel del om hon inte är allt för förkyld förstås.