Helgen...

2012-12-09 | 20:00:51 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Snart är helgen slut igen. Det går fort men vi har ändå hunnit med en del kul. Igår pälsade vi på oss och gick till pulkabacken. Jättekul tyckte vi nog allihop! Hoppas snön får vara kvar så vi hinner mycket sånt den här vintern. Idag har jag jobbat en sväng och eftermiddagen spenderade vi hos mamma och pappa. Tack för god mat;) De hade plockat fram gamla barnspel som jag haft som liten och Emilia är riktigt duktig faktiskt så vi har haft mycket kul med bland annat memory.
 
När vi kom hem här ikväll var det som att luften gick ur mig. Jag hade stora planer för kvällen, städa, tvätta och pynta julgranen, men har känt mig mer som en levande zombie. Nu efter kvällsmaten är det dock lite bättre men funderar på att krypa ner i sängen och sova bara för att jag kan? Imorgon är det jobb och dagis igen och vi behöver ladda med energi inför veckan. Jag ska göra upp ett träningsschema och verkligen följa det nu också. Äntligen har min förbannade förkylning lämnat kroppen så jag kan dra igång igen:) Känns ju så skönt!
 
Det blev dåligt med bilder i helgen men jag lovar, ska bli bättre på att uppdatera och jag vet ju att det såklart är roligare med bilder också. Det kommer...