Spenderar min lördag i sängen...

2012-04-28 | 14:48:52 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Ok here we go again! Förkyld och feber till tusen och kunde inte vara gladare att va hemma. Fy vilken natt och morgon men världens bästa mamma och pappa hämtade upp mig på hotellet när det blev som värst. Ångrar inte att jag följde med då gårdagen ändå gick rätt bra med diverse preparat, men skönt att få sova feberruset av sig hemma nu känner jag. Nu verkar alvedonen en aning och jag har en stund på mig att spendera min tid väl innan svarta hålet slukar mig igen. Jag hade glömt hur hemskt det var med feber och den där jobbiga nack- och huvudvärken som alltid följer med. Har en sovande tjej bredvid mig i sängen nu som dock gör tillvaron så mycket lättare. Vilken kärlek att mötas med världens bamsekramar och lyckan när hon fick se vad jag köpt med hem:) Det krävs inte så mycket för att rocka en tvåårings värld <3

Det blir ett roligare inlägg senare med bilder från igår!