Onsdagspyssel.

2012-04-11 | 19:41:16 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

 

Nu är kvällsmat i magen, lillan sover och jag ska njuta egentid framför tvn. Nya serien New Girl får det bli ett par avsnitt av tror jag. Idag har vi promenerat en hel del och det märks att vagn behövs som backup ett tag till, benen viker sig efter ett tag och det är TUNGT att bära 15 kilo kärlek. Ett nytt hjul till vagnen är införskaffat och monterat och det ska bli skönt imorgon.

 

Jag köpte Expressens LCHF-bilaga idag och gjorde ett recept på pannkakor med kardemumma som fanns där i. Himla goda måste jag säga och passar utmärkt även om man inte äter efter just den kosten. Jag hade vispad grädde och jordgubbar till men går ju såklart att variera hur man vill. Har även hunnit laga mat till matlådorna imorgon så nu tar jag kväll.