Kort-weekend med jobbet!

2012-04-28 | 19:58:54 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer

 

Vi bodde ju som sagt på Vildmarkshotellet inatt och det var faktiskt väldigt fint. Dit vill jag absolut åka med Christian och Emilia snart. Barnvänligt, fräscht, god mat, vacker omgivning och framför allt lugn och ro. Vi hade balkong mot Bråviken och vilken utsikt sen. Solen stekte dessutom när den tittade fram mellan molnen så vi hann en stund på balkongen igår när vi kom. Jag bodde med Sara och vi sov så fruktansvärt dåligt båda två inatt tror jag, trodde vi skulle ligga döda som två sillar och vet inte varför det bara inte gick att sova.

 

Jag som inte ens orkade ta mig till frukostbuffén imorse utan låg och vilade tills mamma och pappa hämtade upp mig, tack igen! Kände bara att den här dagen inte skulle gå och kunde inte vänta in resten av gänget när de skulle hem senare på dagen... Väl hemma fick jag en stunds vila igen medan C och E gick till lekparken och sedan till stan och fikade, när de kom hem däckade Emilia bredvid mig, hon var helt slut stackarn.