God söndagmorgon!

2012-04-22 | 10:20:38 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer

Vi drack vin och lagade mat tillsammans och bara hade det mys igår <3

 

Alltså det här med kvalitetstid tillsammans bara jag och C är inte vardagsmat om man säger så. Jag uppskattar gårdagen så mycket och tack till mamma och pappa som ville ha skruttan hos sig. Vi har sovit tills nu och då vi i normala fall hade varit vakna 4-5 timmar redan är jag otroligt utvilad. Saknar henne såklart nu men det här var välbehövligt.

 

Igår tänkte vi gå på stan och köpa present och glödlampor, men kom hem med allt annat än vi skulle. Presenten kund inte inhandlas pga att affären stängt tidigare än jag trodde och det andra glömdes helt bort:( Men vi fick lite kläder båda två och det är ju kul det också. Idag blir det kalas för hela slanten, när Emilia kommit hem ska vi till Josefine som fyller 25 idag! Emilia har saknat dem också så det blir kul att träffas.

 

Till frukost ska jag äta upp gårdagens jorgubbar och kurera min hals, har typ tappat rösten...