Vilken bra avslutning på dagen det blev.

2011-09-08 | 19:11:13 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Vi är ganska precis hemkomna från en eftermiddag på stan. Jag har traskat omkring nonstop sen jag slutade jobba kl 15 så nu är jag trött:)

Jag hoppades på att få med mig ett nytt fint uppläggningsfat från Mateus hem, men färgen jag ville ha var slutsåld! En fin mjölkkanna skulle också vara på sin plats men jag får hålla mig tills de kommer in igen. Deras porslin är så fint och kan varieras i oändlighet, helst skulle man ju vilja ha en färg för varje tillfälle. Vi fick åtminstone med oss ett gäng nya hårspännen till trollungen, för de verkar som att nån på dagis äter upp dem. Jag hade en himla massa paket som låg och väntade på mig så vi packade vagnen full med grejer och rullade hem helt slut jag och Emilia. Bland annat kom mina ansiktsrengöringsprodukter som varit slut alldeles för länge, en kartong med fina saker från Partytajm, och lite nytt smink.

Vilken fin eftermiddag det blev förresten. Helt underbart väder och det ger så mycket energi. Nu är jag pigg och glad hela kvällen. Emilia sover redan och strax ska jag börja knåpa på en sen middag. C tränar så jag ska överraska med hans favoritefterrätt också tills han kommer:)

Såhär såg Emilia ut i morse när vi rullade mot dagis. Superstressade som vanligt och utan både matlåda och min förberedda frukost... Men allting löser sig och jag måste sluta stressa!