Vi är sega.

2011-09-13 | 19:08:47 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Här är det storm och då passar väl inget bättre än middag och mys i soffan. Det blåser som f-n ute och sovrumsdörren small igen pga korsdrag nyss, läskigt! Emilia sover som en stock och vi har precis ätit god mat. Jag dricker varm oboy till efterrätt, så himla gott och något jag varit sugen på i flera dagar.

Så här kan det se ut när man dricker smoothie till mellis. "Mooti" som Emilia säger!

Christian tjatar om Mad Men så nu ska vi titta på några avsnitt. Sen fortsätter ju Idol så antar att vi kör en lat kväll i soffan. Det ska bli skönt med en jobbig dag på jobbet med feber och irriterad hals. Jag har inte det bästa jobbet för såna här tillstånd kan jag säga, men det kunde varit värre.

Min underbara familj är så himla hjälpsamma när man står i köket och lagar middag. NOT!