U.N.D.E.R.B.A.R.T!

2011-09-04 | 18:46:36 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer

Vi är precis hemkomna här efter en kvällspromenad stan runt. Det är riktig sommarvärme ute igen, helt underbart. Jag tror bestämt min nya favoritårstid är hösten, för när vi var ute förut på dagen föll löven och jag tycker det är så mysigt. Lukten, den friska luften och allt det där får mig att må så bra.

Jag uppskattar min familj så mycket och njuter så av att få ha dem nära. Ett sorgligt besked jag fick idag gör att jag tänker ännu mer på det där att faktiskt leva för dagen, man vet inte hur morgondagen ser ut och jag gör det mesta för att uppskatta det vi har här och nu. Älskar er <3

Emilia är i en riktigt härlig ålder nu. Pratar och gör sig förstådd hela tiden, förstår uppmaningar och lyssnar mer och mer på vad man säger till henne. Skrattar åt hennes tokigheter så jag får ont i magen och vi myser så fort tillfälle ges. Trotset gör sig ju såklart påminnt då och då också men det glöms så fort bort när man har de här underbara stunderna. Det händer så mycket och varje vecka kommer nya ord, gud vad dom lär sig på dagis alltså. Imorgon är det dags igen så det blir ingen sen kväll. Jag har tidiga dagpass hela veckan och det är skönt men fasen så trött jag är på morgonen...

Vi gick förbi Hemmakväll på vår promenad och ska i alla fall se en film som heter The Ajustment Bureau strax, först ska vi fixa kantarellmackor!