Tisdag.

2011-09-27 | 19:58:01 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag testar att blogga från blogg.ses nya iphone-app, verkar ju funka bra! Har inte haft orken att sätta mig framför datorn tidigare och igår var det full fart när jag slutat jobba.

Slutade tidigt idag och hur jobbigt det än må vara att gå upp supertidigt för att hinna dagislämning och allt vad det innebär, så älskar jag att få hämta Emilia tidigt. Vi har haft mamma-dottermys hela eftermiddagen och kvällen. C kom precis hem så jag har hunnit med en lugn stund för mig själv också efter att Emilia somnade.

Jag sitter och myser för mig själv i ett mörkt vardagsrum med endast massa ljus tända, C har lite svårt att förstå det där och vill gärna tända ÖVERALLT men då tycker jag myset förstörs lite:) Nu har jag i alla fall kunnat passa på att ha det precis som jag vill!

Långpromenaderna avlöser varandra nu och det är skönt att jag kommit igång för det är hemskt att vara så otränad som jag är. Ska ta mig i kragen och besöka gymmet snart också, men verkar visst hitta olika bortförklaringar till det hela tiden...inte ok! Emilia och jag gick en tur efter dagis idag och solen värmde så himla skönt. jag ska fortsätta med det varje tillfälle jag får:)

Strax börjat Idol så nu ska jag bänka mig framför tvn.