Lyxproblem...

2011-09-01 | 19:21:06 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Men ett helt hemskt sådant faktiskt! Igår kväll dog min externa hårddisk och just nu HATAR jag teknik. Tacka fan för förr i tiden när man framkallade sina foton och klistrade in dem lite fint i ett album som man sen aldrig mer tittade i. Men då hade man åtminstone fotona kvar om man skulle få för sig att gå tillbaka och titta... Jag har gråtit floder över det här och får fortfarande ont magen när jag tänker på det. Minnen från alla våra resor, alla högtider men framförallt alla underbara bilder på Emilia från en liten groda i magen tills nu. Det är så sorgligt och jag blir arg och ledsen när jag tänker på det. Tur man har alla minnen inom sig och en alldeles underbar liten skatt att titta på varje dag, men det gör ändå ont att förlora alla bilder man tagit de senaste fem åren.

Jag har lämnat in skiten hos en datorfirma och hoppas innerligt att något kanske går att rädda. Ställer in mig på att det är förlorat så slipper jag bli ännu mer besviken. Det är lätt att vara efterklok men från och med nu blir det ordentlig backup på ALLT.