Köpsugen...

2011-09-07 | 18:38:04 | Kategori: Shoppat | 0 kommentarer
Jag piggnade till efter första rasten på jobbet och sen har det gått av bara farten. Kommer nog sova gott ikväll:) Här har vi precis ätit och fixat efter middagen, nattat Emilia och fixat med tvätten. Så nu förtjänar vi lite lugn och ro. C sitter ju såklart och jobbar men jag ska njuta av tystnaden med en kopp te tror jag!

Har suttit med fingret på KÖP-knappen av ett par Hunterstövlar här flera gånger, men kan inte bestämma mig för om jag tycker det är värt pengarna. Ett par stövlar känns ju som en investering för regniga höstpromenader men kommer jag verkligen använda dem? Mycket pengar att kasta i sjön om de blir stående i garderoben liksom... Det tål att tänkas på lite till tror jag.

På tal om köp så beställde jag hem lite smågrejer till Emilias kalas häromdagen och fick ett mail idag om att det redan var på väg. Snabba ryck, och ett tips för kalasfix. Partytajm heter sidan och där finns ALLT. Visar kanske när det kommit hem sen!