Ingen bebis längre....

2011-09-06 | 20:32:33 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Ikväll har Emilia varit svårnattad och precis kommit till ro. Vi har suttit och tittat på gårdagens inspelade Ensam mamma söker tillsammans hon och jag, så mysigt. 

Bild från häromdagen när vi hängde i lekparken. Saknar lediga dagar när man har tid att göra sånt precis när man vill!

Jag konstaterar varje dag hur stor hon blivit. Har suttit här med gråten i halsen flera gånger för att jag tycker mammalivet är så underbart. Det finns inget som gör mig så lycklig som att titta i hennes ögon och se henne le tillbaka och inse att hon älskar mig lika mycket som jag älskar henne. Vissa dagar är mer känslosamma än andra och idag är visst en sån dag... Vi frågade henne vad hon hade gjort på dagis idag och hon rabblade upp säkert tio saker hon gjort och jag inser att hon börjar bli stor vår tjej. Definitivt ingen liten bebis lägre (även om man längtar tillbaka ibland). Tvåvägskommunikation är så himla härligt, det gör saker och ting så mycket lättare, när man förstår varandra liksom.

Nu ska jag nog spana lite på Idol innan det är dags att hänga tvätt och plocka leksaker:)