Tisdag!

2011-11-15 | 08:33:49 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag njuter så mycket de dagar vi slipper stress. Börjar lite senare och det är skönt ibland. Emilia vill gärna gå till dagis men förklarar att vi inte ska gå riktigt än:)

Vaknade sjukt tidigt imorse (skulle snarare kalla det inatt) så tröttheten är påväg ifatt mig nu. Det blir en kaffe på väg till jobbet sen tror jag. Känner inte att jag har nån inspiration till roliga blogginlägg just nu. Är trött jämt och ständigt och kämpar mig genom dagarna med alla vardagssysslor och det som måste fungera.

Har kommit in i en ond cirkel när det gäller mycket. Känner mig för trött och lat för att träna till exempel, men troligtvis är det väl det jag behöver. Förstår bara inte hur jag skulle klara av det just nu, kvällarna är min tid att pusta ut och bara ta det lugnt... Usch det är lika trist som det låter och måste bli ändring snart!

Nog om negativa tankar för nu! Dags att fortsätta pussa och krama på Emilia innan vi beger oss iväg.