Lördag kväll.

2011-11-26 | 19:38:00 | Kategori: Familjen | 0 kommentarer
Äter kvällsmat som svärmor lagat när hon varit barnvakt idag. Det är man inte borskämd med så tack snälla igen! Grinchen går på tv och ger mig lite extra julfeelings. Snart går jag över på kvällsgottiset som får bli te, clementiner och saffransskorpor!

Nästintill noll sömn inatt gör nog att jag somnar gott tidigt ikväll har jag en känsla av. Men det gör ju inget, imorgon vänta mer jobb och jag har inget sällskap ikväll, C kollar fotboll. Det är inte mycket tid kvar av dagen efter jobb och Emilia är precis nattad. Hann ändå få lite mys med henne innan hon somnade så jag är nöjd.

Idag döptes lilla Alwa förresten, min brorsdotter och Emilias mini-kusin, är så ledsen att jag inte kunde vara med. Men hoppas på en update snart i form av bilder. Vi har i alla fall tänkt på er hela dagen...