Fredagsmys!

2011-11-18 | 20:32:14 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Fredagsmyset är igång, självklart inte fulländat utan C här och Emilia som somnade för en stund sen. Jag frossar i clementiner (min favorit den här årstiden) och coca cola. Haha, det är så här kul det blir helt enkelt. Nyss drog Idol igång i alla fall och jag håller tummarna för mina favoriter. En av dem ryker nog ikväll tyvärr, känns lite som det är hennes tur.

Det är fler än jag jag som älskar att bli killad på ryggen. "Mamma killa Emilia häää" säger hon och pekar. Klart jag ställer upp! Och det är nog enda gången hon självmant kommer och lägger sig i knät och faktiskt stannar en stund.

Det var innan helvetet bröt lös här ikväll. Som jag nämde tidigare "försvann" ju napparna och det var en pina att somna utan. Ett riktigt utbrott med mycket tårar och förtvivlan gick över och hon somnade till sist. Det är inte annat än att det gör ont i mammahjärtat när hon är fullständigt otröstlig men det är för hennes egen skull, hon har så många fina tänder i munnen nu och vi vill inte orsaka nån skada på dem. Så det var på tiden helt enkelt.