Fars dag!

2011-11-13 | 18:32:27 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Idag är det alla pappors egna dag. Christians lite extra eftersom han har namnsdag också:) Vi har haft en hemmadag med mycket "fika" i Emilias rum. Hon dukar gärna upp sitt lilla bord och så hämtar hon oss och vill bjuda på fika. Mysigt!

Mamma och pappa har varit här en stund så jag fick chansen att fira min egen pappa lite också. De gick nyss och Emilia och jag bänkade oss i soffan framför barnprogram. Det är den där tiden på dagen då alla krafter gått ur den lilla kroppen och vi passar på att varva ner innan sängdags. Hennes förkylning håller i sig men imorgon ser jag fram emot dagis och jobb.

Christian är på basket så jag ska ha lite egentid när Emilia sover. En ansiktsmask skulle va på sin plats så det och en bok får nog bli mitt kvällsnöje.