Fördriver min rast...

2011-03-07 | 17:30:18 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Nu har jag lunch på jobbet! Lite sent kanske, men en yoghurt till den riktiga lunchen fick duga så nu var jag riktigt hungrig. Förmiddagen hemma med Emilia blev lugn och skön till en början men när klockan började närma sig dagis- och lunchdags blev hon på sitt så-förbannat-trött-så-jag-ska-busa-med-min-mamma-tills-hon-blir-galen-på-mig-humör! Charmigt en stund och hon sprang in som en tok på dagis när vi kom fram så hon var nog lika glad att vara där som jag var:)

Före jobbet hann med en välbehövlig solning innan jag sprang hem och duschade och det var så skönt. Kroppen behöver värme nu känner jag, så nu kan jag leva på det här en liten stund i alla fall. Att man dessutom känner sig lite fräschare med färg på kroppen gör ju inte saken sämre. Ska försöka hålla i det här nu så man inte blir sådär hemskt vinterblek jag har varit alldeles för länge.

Nu fortsätter kvällsjobbet!