Tröttare än tröttast.

2011-03-25 | 12:40:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Vi gick ut imorse när Emilia vaknat, skönt väder men lite blåsigt så vi tog en kort promenad runt kvarteret mest för att få lite luft. Hamnade såklart i affären påväg hem och jag hade planerat redan innan att köpa majskorkar. Emilia blev helt tokig när hon fick syn på påsen i affären och skulle absolut hålla den själv. Sen satt hon och sa "nam-nam" hela vägen hem, ljudnivån stegrade ju mer sugen hon blev sötnöten!

Nu har hon sovit en kortis igen och jag ska laga lunch. Jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter men ändå hittar jag alltid massa grejer att fixa med så fort Emilia sover. Jag som hade bestämt mig för att ta en powernap... Vi får se om jag hinner med en på eftermiddagen. Ska ju jobba ikväll så kan vara bra att va utvilad då. Lunch var det ja!