Torsdag eftermiddag.

2011-03-17 | 14:26:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Min sista rast innan jag slutar för dagen! Längtar efter min lilla skrutta nu så jag kan bli galen, hoppas hon längtat lika mycket efter mig och att hon vill gosa när vi kommer hem. Hon är inte mycket för stillsamma aktiviteter och man får passa på att ta gos när tillfälle ges! Det blåser ganska kallt ute men kanske att vi tar en omväg hem för att få lite extra luft. Fåglarna vid vattnet nedanför oss brukar vara populärt så vi kanske stannar till och tittar och pratar med dom:)

Annars har dagen rullat på väldigt långsamt och det känns just nu som jag suttit här hela dagen... Luktar curry gör det också (den värsta lukt jag vet efter pesto) och jag mår lite lätt illa! Gjorde värsta tabben när jag köpte lunch men nu vet jag bättre till nästa gång.