Tisdag!

2011-03-08 | 11:44:14 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Vilken härlig dag!
Jag hade gärna varit ledig idag och bara hittat nått litet ställe i lä och suttit och solat:) Lämnade Emilia på dagis för en timme sen och dom var ute på gården och lekte när vi kom, såg jättemysigt ut. Men nu sitter jag på jobbet och får står ut med det! Lunch redan om en timme så den här dagen kommer nog gå rätt fort.

Jag fick muta min lilla tjej imorse så jag skulle hinna göra mig iordning. En liten skål med russin framför Pippi fungerar utmärkt som sysselsättning under en kort stund. Och det är guld värt att få göra sig iordning utan att ha ett litet yrväder kring benen och samtidigt överallt mellan golv och tak:) Lycklig som få var hon såklart även när vi kom till dagis.

Igår innan vi kom iväg till dagis hann hon bli så trött så hon bäddade ner sig i sängen och myste en stund. Hon älskar att ligga och gos bland massor av kuddar och kastar sig så fort hon ser nått som ser mjukt och skönt ut. Vi hade även några mindre trötthets-utbrott så dom korta minuterna hon låg stilla gjorde susen. Idag vaknade vi lite senare och det märks på humöret att sömn är allt för att fungera!

Älskade unge, som du kan gå mig på nerverna men skulle aldrig byta bort det för en sekund <3