Stressmorgon!

2011-03-02 | 13:46:18 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Inte för att det är morgon längre även om man skulle kunna trot! Jag har inte riktigt vaknat och har gått i nån sömn/förkylningsdvala sen imorse. Kl 6 ringde klockan och det vara bara att pallra sig uppp tyvärr. Det får man för att man går och lägger sig alldeles för jäkla sent på kvällen... Stressigt värre blev det dock eftersom Emilia inte heller ville vakna utan låg och gosade i sin säng medan jag klappade och pratade och försökte få liv i henne. Hon skulle äta frukost på dagis idag för första gången också så extra tidigt fick vi ge oss iväg. Hoppas hon sovit riktigt ordentligt på lunchen nu så hon orkar vara vaken när vi kommer hem. En eftermiddagsnap skulle bli lite tokig för nattsömnen så vi får se hur det går!

45 minuter tills jag slutar och min sista rast är påväg att ta slut. Men snart är det dags att bege sig mot dagis för hämtning igen och jag längtar!