Min lilla tofsfia!

2011-03-16 | 10:42:30 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Emilia vaknade strax innan tre inatt, förmodligen var hon hungrig för efter vällingen slumrade hon om sött igen. Och vi nio slog vi upp våra ögon och klev upp på riktigt. Jag försöker kasta i mig lite frukost samtidigt som jag håller koll på världens busigaste skrotkorn! Nu går det inte ens att hålla koll på henne i matstolen, på en sekund ställer hon sig rätt upp och är helnöjd med sin konst, "oooooooiiiii" säger hon och så skrattar hon som en galning.

Håret är också en utmaning för sig. Långt hår är förvisso jättefint men inget kul att tampas med kamning och tofsar varje morgon. Idag kör vi på två söta tofsar:)


Strax är det dagis-dags och kvällsjobb för mig, kanske hinner jag ta en promenad först. Ser ut att vara helt ok väder ute!