Hjälplös så in i h-e.

2011-03-23 | 13:13:55 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Jag besparar er detaljerna kring hur det här med magsjukan utvecklats, det räcker nog att säga att den bytt riktning. Emilia sov tre-fyra timmar och har varit vaken en, hon frågade själv efter "gacka" (macka) så hon fick en bit vitt bröd, sägs ju att det ska stoppa upp lite och jag är glad att hon överhuvudtaget har lust på nått ätbart. Nu la jag henne igen, ser på ögonen hur risig hon verkligen är, dock tror jag hon är feberfri. Klart man blir orkeslös efter allt den lilla kroppen fått utstå. Hjälplös som få känner man sig ju själv också men jag tror och hoppas det duger gott att man är där och klappar, kramar och bara tar hand om.

Vi fortsätter köra tvätt så det ryker, här finns ingen tid att spilla! Tur man har många ombyten både i klädväg och till sängen...