Godmorgon tisdag!

2011-03-15 | 09:18:59 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Soliga dag! Det var ljust och härligt redan när jag var uppe med Emilia strax efter 6 imorse. Tyckte väl kanske det var i tidigaste laget så vi la oss igen och vilade till 8. Nu har vi varit uppe och hoppat en stund och precis ätit frukost. Emilia går och pyntar hela vardagsrummet med mina tidningar och hon tycker det blir så fint! I bakgrunden rullar Pippi...

Hon har en dålig vana att trycka av tv, dvd och allt annat som är kopplad till en sån där förlängningssladd med flera uttag på. Nu har jag gömt den under tvbänken och då ställer hon sig på huvudet och säger "Pippi?" väldigt frågande, haha! Det är kort-dag på dagis idag eftersom jag jobbar kväll så vi myser hemma och tar vara på varandra (åtminstone jag).

Du är det bästa jag vet lilla skrotkorn!