Fredagsunderhållning.

2011-03-25 | 18:40:22 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Känns ju som det finns roligare sätt att spendera sin fredagkväll än att sitta på jobbet... Dock är det ju bra OB försöker jag intala mig. Har vabbat dom första timmarna av mitt pass så det blir inte så länge att jobba och det är skönt att komma hemifrån en stund om jag ska vara ärlig. Även om jag just nu saknar Emilia så det gör ont! Jag var så trött att jag inte visste var jag skulle ta vägen tidigare så jag hann en timmes powernap tillsammans med Emilia innan det var dags att gå och nu känns det ändå som jag är med i matchen.


Verkar som en elak förkylning smygit sig på och det känns sådär men i helgen ska vi bara mysa och kurera oss. Vara ute massor hoppas jag att vädret tillåter. Om man skulle slå till på en vindfleece till Emilia kanske? Behöver nått att komplettera tjocka jackan med när det är sådär riktigt vårvarmt i solen och man är ute och leker. POP sviker ju aldrig så ska titta in där en sväng imorn tänkte jag (apropå nått helt annat liksom).