Vad har vi gjort idag?

2011-07-19 | 16:11:31 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Jag vet inte vart den här dagen har tagit vägen. Vi var i och för sig ganska segstartade men eftermiddagen har bara svept förbi. Vi hann ut på en promenad innan himlen öppnade sig, tur det! Vi gick förbi affären och handlade ingredienser till bakning som nu står färdigt i kylen:)

När Emilia sov efter lunch hann jag sitta i värmen på balkongen en stund. Så skönt att äntligen få känna solens varma strålar, det är inget man är bortskämd med på sistone precis. Slängde ihop en superenkel och god omelett som jag åt i solen.


Emilia fick se på film en stund medan jag bakade, ett äpple i handen och då vet jag vart jag har henne för ett tag i alla fall. Hann även fixa med tvätt och annat plock som aldrig tar slut. Nu är det dock bus i blicken här så ska titta efter vad hon hittat på:)