TGIF!

2011-07-29 | 08:55:44 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Inte så kul att min semester tar slut idag, men första veckan blir rätt skön så det är ok ändå. Man bryr sig ju inte speciellt mycket om veckodagar när man är ledig men i normala fall är ju fredagen faktiskt den bästa:)

Igår var jag så seg och jag fick en sån där jobbig huvudvärk bakom ögonen som satt i hela dagen. Christian och Emilia hängde en del så jag kunde städa ordentligt och på eftermiddagen hann jag även sova en stund. Vi körde Mad Men-maraton och åt toast med kantareller på kvällen, himla gott.

Hade förstås glömt kameran hemma i onsdags när vi var hos Alice och co men några bilder med mobilen blev det. Mycket trevlig kväll med bad och. Jag badade inte men Christian och Emilia är som fiskar i vatten så det var perfekt för dom.



Idag hänger regnet i luften känner jag så vi kanske åker en sväng till mamma och pappa. Annars är planerna på noll, vill verkligen känna att jag är ledig den här sista dagen så nått mysigt måste vi hitta på.