Sköna dagar.

2011-07-16 | 15:24:54 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Jag älskar såna här göra-vad-som-faller-mig-in-dagar, men det har ni nog fattat vi det här laget. Blir skitstressad när jag har hela semestern uppbokad för diverse aktiviteter och lite därför gör det inte så mycket att C behöver jobba en hel del trots att vi är lediga. Det är såklart jättetrist att inte kunna vara tillsammans hela dagarna men å andra sidan kan ju Emilia och jag göra precis vad vi vill och jag har ingen prestationsångest alls faktiskt.

Jag tror det blåste i dom små öronen när vi var ute för såhär satt hon länge. Man ska väl inte behöva ha mössa i juli herregud??

På förmiddagen gick jag i alla fall lös på allt damm som alltid lägger sig som ett sånt där snyggt täcke på precis allting. Förmodligen ser det likadant ut imorgon men jag njuter av stunden:) När Emilia sov passade jag på att springa upp på stan en sväng med mamma också, skönt att gå utan barnvagn och grejer för en gångs skull. Vi hittade det vi skulle ha och jag var hemma nästan lika fort igen. När Emilia vaknade tog vi en riktig powerwalk runt söder, det behövde jag! Nu myser vi och lyssnar på Veronica Maggio. Det ska vi nog fortsätta med en stund till så får vi se vad vi hittar på när C kommer hme från gymmet.