Offa!

2011-07-25 | 19:57:01 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

På eftermiddagen mötte vi upp Emilias mormor och morfar som hade varit en sväng på stan. "Offa hålla handen" och "Offa här" var det som gällde. Vi gick inte speciellt långt men en tillräcklig tur för att dom små benen skulle bli totalt slut. Hon sover gott nu av förklarliga skäl:)

För övrigt har vi varit ute även på fömiddagen och när Emilia sov middag pysslade jag med tvätt och annat behövligt. Passade på att vila mig en stund och har läst ut min bok nu, den var så där härlig och rolig att jag inte ville den skulle ta slut. Har lagat mat nu också och det blev enkelt, ugnstekt falukorv med lök och tomatskivor i och keso till det, låter inte mcyket för världen, men superenkelt och riktigt gott faktiskt. Nu tar jag kväll och hoppas på att det kanske finns nått att se på tv!