Lördag morgon.

2011-07-02 | 10:06:32 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Godmorgon första dagen på semestern!
Jag fick sovmorgon till halv nio av min lilla dotter. Skönt och gör verkligen skillnad! Vi är inte riktigt iordning för dagen än men ska hoppa in i duschen och sen går vi ut och leker. Det är mittemellan-väder idag, mulet fast varmt tror jag och solen tittar fram lite grann ibland. Perfekt väder för lekplatsen!

Igår fick jag aldrig den där riktiga semesterkänslan. Gick hem tidigare från jobbet eftrsom mitt huvud inte riktigt hängde med. Blev yr och fick huvudvärk igen under dagen. Gick hem och la mig och vilade och det kändes något bättre under kvällen. Nathalie kom förbi en stund och umgicks med oss tills Emilia blev helt överspelt och vi ingsåg att det var sovdags:)

Nehe, om man skulle ta tag i det där med duschen då!