Hade glömt hur det var...

2011-07-09 | 20:24:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...att vara riktigt jäkla dunderförkyld! Man blir helt däckad ju, och kroppen orkar inte nånting. Tycker faktiskt lite synd om mig själv där jag ligger nerbäddad i soffan och slötittar på ingenting. Emilia är inte heller helt kry och det tar såkklart även på hennes krafter, hon ville sova tidigt och det tackar jag för! Ögonen går i kors på mig nu och skulle gärna gå och lägga mig för natten, ska dock försöka hålla ut en stund till så jag slipper ligga vaken halva natten sen utan att kunna sova. Tar nog min bok och kryper ner i sängen, den får mig alltid att skratta. Det kunde varit så mycket sämre så jag ska inte gnälla mer nu över en täppt näsa och lite ont i bihålorna....

Vi hörs med nya positivare krafter imorgon.