Tisdag!

2011-01-18 | 10:09:45 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Godmorgon godmorgon!

Sovit hela långa natten och ni förstår inte hur skönt det är. Det går i perioder det där men nu har Emilia sovit bra några dagar, dumt att skriva kanske för då vänder det väl... Aja, jag var utvilad när hon ville gå upp strax efter nio. Perfekt start på dagen. Dock gör ju vädret att det känns som mitt i hösten, mindre skönt! Jag som ville ta en lång morgonpromenad...

Emilia river i sina klädlådor här och ska klä ut sig i det ena efter det andra, hon har blivit riktigt tjejig. När man säger att hon är fin om hon gjort nått speciellt lägger hon huvudet lite på sne och ser generad ut men blir hur glad som helst. Min lilla prinsessa! En spegel ska införskaffas till hennes rum så hon kan se själv hur fin hon är:).

Idag har vi INGA planer, och jag börjar redan bli rastlös. Får se om vi tar tag i en ordentlig städning efter promenaden. Lillskrutta brukar ju gilla att hjälpa till och titta på så det ska nog inte vara några problem. Om man skulle ta och göra sig iordning för dagen så vi kommer iväg!