Sovdags.

2011-01-18 | 22:42:25 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Det ska inte bli så fasligt sent ikväll har jag tänkt mig. Vi har en del att styra med imorgon, bland annat drar babysimmet igång igen. Att infinna sig på en plats en viss bestämd tid är alltid lika svårt med barn. Eller att använda Emilia som orsak är kanske fel. Jag är SÄMST på att passa tid, det erkänner jag, och är alltid för optimistiskt i mitt "Jo men jag hinner". Jobbtider och sånt är inga problem men just det där andra som inte är varje dag är så himla svårt att lyckas tima bra. Jag kommer alltid på hundra saker att göra i sista sekunden och allt som ska hända kräver maximal planering för att funka för mig.

I vilket fall som helst är jag superglad över att vi ska iväg och plaska lite imorgon, Emilia kommer nog bli tokig så fort vi kommer dit och ser vattnet. Nu ska jag plocka iordning lite här och sen sova!