Onsdag morgon.

2011-01-12 | 10:01:22 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer


Emilia är envis som bar den idag så vi får väl se vart den här dagen leder. När hon inte får som hon vill skriker hon naejjjjjjjj! Jag kan inte tycka annat än att hon är världens sötaste men hon är inte lika road över att jag vill pussas och kramas hela tiden:).

Vi har sovit bra förutom att jag har en misstanke om att jag hade feber inatt för jag vaknade svettig som en gris och frös. Så jag kommer inte iväg till gymmet nu på morgonen i alla fall, vi har en hel del annat att fixa med så tiden ska nog kunna gå ändå. Lilla Iris som vi skulle träffa idag mådde inget vidare så vi får ses en annan dag...

Förutom veckohandling står städning och rensning i Emilias rum på schemat. Vi behöver rensa ut en hel del leksaker hon är för stor för nu och samtidigt göra plats för nytt så småningom.