Lördag.

2011-01-08 | 13:52:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Bra start på dagen denna helgdag måste jag säga. Efter frukost begav jag mig mot gymmet för ett ordentligt pass, Kajsa är där och pushar på när jag blir för slö, det behövdes idag! Passade på att sola på vägen hem och jag känner mig faktiskt redan som en ny människa. Haha, ok kanske inte riktigt men en liten bit på väg:).

Vi löser av varandra här idag så när jag kom hem sprang C iväg för att göra av med lite energi han också. I eftermiddag kommer Emilias farfar och Charina på besök så detblir en riktigt bra dag det här. Passar på att gratta "moster" Lina också som fyller år idag, kanske hinner vi förbi där en sväng också lite senare.

Emilia sover fortfarande middag så nu måste jag göra mig iordning här om jag ska hinna nått.