Fixar-dag.

2011-01-30 | 12:01:19 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
God förmiddag!
Imorse kom mamma och pappa på en snabbvisit och pussade lite på Emilia. Hon var riktigt morfarsjuk idag och ville helst sitta i hans knä och mysa:)

Nu kör vi ett riktigt fixar-race, vi har haft alldeles för mycket kartonger/tidningar/papper i min klädkammare alldeles för länge så nu är all skit påväg till returpunkten. Äntligen kan jag gå in där igen istället för att hänga mig över allt för att hitta det jag ska ha! Emilia somnade dessutom tidigt efter att vi försökt hålla henne vaken en liten stund till hela förmiddagen, himla trött tjej, så jag tar en riktigt städning här och ska försöka hinna så mycket som möjligt innan hon vaknar igen.

I eftermiddag ska jag njuta av min sista lediga dag... känns ganska tungt om jag ska vara ärlig men det blir säkert bra bara jag kommit på plats. Längtar efter tjejerna på jobbet också och det är lyx att få träffas varje dag:)

Nej, jag känner hur tiden rinner iväg så nu ska jag fortsätta min pysseldag!