Vi hänger i soffan.

2011-02-17 | 16:05:34 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer

Trötta tjejen efter dagis vill helst bara mysa och se på Pippifilm. Eller mysa vill hon väl kanske inte, det är mer jag som tycker det är mysigt att få sitta nära när hon lever sig in i filmen. Hon förstår förmodligen inte ett smack men älskar såklart djuren och att se när det händer saker och det räcker för att fängsla henne en stund:)

Jag klarade av ett träningen imorse och kan med gott samvete bara vara hemma och mysa hela eftermiddagen och kvällen. Som jag saknar min älskling på dagarna, det är så himla mysigt att dessutom få vara den som hämtar, hon blir ju så glad. Tårarna på morgonen besparar jag mig gärna även om jag vet att dom tar slut lika snabbt, men klart att jag hellre vill att hon ska vara glad när jag går. Aja så är det i alla fall och det blir väl skillnad när hon vant sig vid allt nytt.

Nu är det dags att ta tag i saker och ting här för det flyger macksmulor över hela köket och kladdas med allt möjligt!