Underbara lördag!

2011-02-12 | 13:25:20 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Min kropp skriker efter sol så när Emilia har sovit färdigt ska vi gå ut och gå. Jag blir lycklig bara av att titta ut och se hur ljust och fint det är med all snö. Såklart skulle jag hellre vilja ha barmark och vår men det kommer det också.  Näsan rinner dock och kliar det inte i den så rinner ögonen, så jag har väl fått nån släng av förkylning. Känns inte helt ok men jag hoppas det går över och inte bryter ut på riktigt. På tal om det så är Emilia helt återställd i magen så ingen sjuka här inte!

Vi vaknade lite tidigare än vanligt idag så känns som det är sen eftermiddag här. Har hunnit se på Pippi, haft mamma och pappa på besök och även bakat. Så eftermiddagen ska jag förhoppningsvis kunna ägna hundra procent åt Emilia.