Troll på önskelistan.

2011-02-18 | 21:53:46 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Emilia växer så det knakar och det är snart dags att byta ut både matstol och säng. Även om jag gärna vill att hon ska vara bebis ett tag till så vet jag att det inte är möjligt:)

Nu har vi nog hittat en passande säng i alla fall. Har letat ett tag men inte riktigt hittat nått som faller mig i smaken. Helst skulle jag vilja ha en riktigt gammal antik en, men det är lättare sagt än hittat. Så jag tror en säng från Troll kanske får flytta in här inom en snart framtid.


Den här finns i grått och vitt och det är nog ingen tvekan om vilken jag vill ha:) Är fortfarande lite skraj för hela den här grejen med "vanlig" säng, känns som att hon kommer ramla ut? Hon rör sig otroligt mycket under natten och jag hoppas det bara är en vanesak.